Wednesday, May 20, 2015


Afiq Muiz Selesa bersama Miera Liyana |
Selepas dirinya dijerat kontroversi tidak lama dahulu, pelakon Afiq Muiz kini membiarkan ianya berlalu dan tidak mahu lagi memandang ke belakang.

Mengakui hubungan bersama ibu dan keluarga juga semakin pulih, Afiq, 23, memberitahu bahawa rezekinya dalam kerjaya lakonan semakin mencurah-curah.

"Alhamdulillah, ada hikmahnya atas apa yang terjadi dan kini saya berdiri tanpa memandang ke belakang lagi. Malah, jika dibandingkan dengan dahulu, hidup saya kini lebih tenang.

"Dari segi kerjaya pula, saya bersyukur kerana masih lagi diberikan rezeki dalam bidang ini. Malah, saya tidak menyangka masih ramai penerbit dan pengarah yang menghargai bakat dan kebolehan saya," katanya yang dipetik menerusi Sinar Online.

Dalam pada itu, Afiq mengakui dia kini sedang berkawan dengan aktres, Miera Leyana. Jelas Afiq, ikatan itu mula terjalin setelah  digandingkan dalam adaptasi, Memori Cinta Suraya.

"Setakat ini, Miera adalah kawan wanita yang paling rapat dengan saya dan saya selesa bersamanya.

"Malah ibu saya juga menyenangi Miera. Namun, bila berbicara soal jodoh, ianya masih terlalu awal untuk ke peringkat yang lebih serius biarlah fokus saya dalam bidang kerjaya terlebih dahulu," katanya.

0 comments:

Post a Comment